Tuesday, August 26, 2008

statusuri de tristete, statusuri de singuratate, statusuri de dor

tristetea trece, lacrimile se usuca, rana se vindeca, raul se uita , dar acum le simt pe toate, odata cu ele trec si eu…

as vrea sa spun ca totul a fost frumos, multumesc pentru orice secunda, azi totul e trecut, azi totul s-a pierdut…

mi-ai frant inima dar mi-e dor de tine, sunt trist dar numai la tine mi-e gandul, nu mai vad lumina in viitor pentru ca tu mi-ai stins si ultima licarire de speranta

nu plang, plang pentru tine, nu gem, gem de dorul tau, nu ma injosesc, ma injosesc pentru tine… si nu imi pierd barbatia

lacrima de dama/ stropeste-o naframa/si-nchide o rana/ de dor.

inima zdobita/ de tine lovita/se-ntoarce la tine/cu dor.

cred totul si nu cred nimic/cred ca-am sa pot o data/ la pieptul meu ca-am sa te strang/ si tie o sa-ti placa.

mie frica sa spun ca nu mai esti, mie frica sa traiesc fara tine, dar cel mai frica e sa ma intreb ce s-a intamplat cu tine…

tristete amara/coboara si-omoara/speranta din mine/si tot.

daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine, daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil…

credeam ca daca ai aripi: zbori usor si-ating un nor, dar eram cu capul in nori, zborul e periculos, depinde cu cine zbori…

azi sunt putin trist, probabil ca tristea e din afara, daca ar fi din mine as fi prea trist…

sa stii ca te iert/nu vreau sa astep/si chiar de ma doare/iubirea-i mai tare.

status de tristete, nu mai cred povete… /status de tristete, gand de batranete…/ status plin de dor, ranile ma dor… /status plin de dor, iar nu esti amor…

iti cer iertare , stiu ca nu crezi ca ma doare, poate daca ai vedem lacrimile mele care cad in fiecare seara pe perna m-ai crede, te rog iarta-ma…

azi plang dar si sper/ca printul nu-i el/c-a fost doar o clipa/ un gand ce irita.

lacrimile spala o inima ce-i rana…

daca-o sa va placa/sebi-o sa mai faca/le scot ca pe banda/ fac si la comanda. :D :))

Sa fiti iubiti!

PS: Alte statusuri aici pe blog : statusuri de tristete , de dor ,de singuratate…

si altele aici

No comments: