Tuesday, August 26, 2008

Mass Messenger

un mesaj mass este:

1.un mesaj trimis in acelasi timp la mai multe personae

2.este neasteptat, te ia prin surprindere

3.de cele mai multe ori deranjeaza

4.este nepersonal

5.de cele mai multe ori nu este trimis mai departe

De fapt daca ne gandim putin, asa sunt percepute predicile astazi. Robul Domnului trimite un mesaj in acelasi timp mai multor persoane, unele il doresc, altele “inchid fereastra” si isi contiua viata asa cum era si inainte. Ei insa uita ca acel mesaj e de la Dumnezeu, chiar daca nu vine pe nume, chiar daca este pentru toti din acea sala, el este un mesaj personal, fiecare trebuie sa il ia ca pe mesajul direct al lui Dumnezeu pentru el .

Dea lungul timpului am primit multe mesaje mass, pe cele mai multe nu le-am bagat in seama, nu le-am dat mai departe, pur si simplu am inchis casuta si mi-am vazut de treaba. Cu mesajul lui Dumnezeu nu trebuie sa fac asa, daca uiti ca iti vorbeste Dumnezeu, ai uitat unde puteai sa fii, ai uitat dragostea Lui, ai uitat tot. Daca ti-a vorbit vei da acel mesaj mai departe.

Sa fiti iubiti!

No comments: